Saturday 1 May 2010

"My Most Favourite Wedding Photo Contest"



Salam... ingat tak contest "MY FUNNIEST WEDDING PHOTO" ?

::so ni BATAL ekk::

Saya ada mendapat beberapa feedback mengatakan agak susah nak dapat gambar kelakar sbb biasa ambil gambar yg cantik2 ajer especially utk malay wedding.. (ermm betul jugak ehh..)..
so saya telah memutuskan untuk mengubahsuai contest ni.. (masih tema wedding yer..). so sekarang contest ini berubah menjadi...


"MY MOST FAVOURITE WEDDING PHOTO CONTEST"

::copy banner ni yer::

saya rasa ni mesti semua org ada kot =D..lebih mudah bukan?

so gambar ni tak kesah la sama ada kelakar/menyentuh hati ke/gembira ke/ romantik ker.. tak kesah, tak kesah, tak kesah..

Saya juga ada mengubah syarat contest di bawah.. (di highlight dgn kaler biru..)

mari lah join ye..!!


Syarat-syarat gambar:

1. Gambar adalah gambar perkahwinan sama ada perkahwinan anda, kakak, abang, adik, sepupu sepapat, makcik pakcik etc. (so najmah boleh join okeh.. =D)
2. Hanya utk warganegara Malaysia sahaja =D
3. Gambar wajib mempunyai pengantin yang berpakaian pengantin tak kisah lah samaada pengantin perempuan sahaja/lelaki sahaja/kedua2nya. Kalau ada orang2 lain pun takpe but pengantin MESTI ada dalam gambar
4. Hantar hanya SATU keping gambar sahaja. Kalau ada banyak2 gambar, saya akan pilih gambar pertama sahaja.


Syarat2 Penyertaan:

1. Tarikh tutup penyertaan adalah pada Sabtu 5 Jun 2010.
2. Buat entry dengan tajuk "MY MOST FAVOURITE WEDDING PHOTO CONTEST"
3. COPY & PASTE banner contest, letak kat sidebar & pada entry masing2. Backlink ke entry contest ini yer.
4. Jadi follower (bukan paksaan but kalau sudi jd kawan, apa salahnya =D)
5. Sertakan NAMA PENGANTIN & PASANGAN, HUBUNGAN DGN PESERTA serta TARIKH PERKAHWINAN.
6. Ceritakan pasal gambar yang dihantar tak kisah la pantun ke puisi ke syair ke.. Nak cerita panjang2 boleh, cerita pendek pun boleh. Tapi ingat entry menarik mungkin bakal menambat hati juri.
7. Gambar mestila jelas dan mudah untuk saya copy.
8. Tinggalkan entry anda di ruangan komen entry contest ini.
9. Keputusannya insyaAllah akan diumumkan pada 7 Jun 2010.


HADIAH yang menanti????

* cabutan bertuah diantara 15 entry pertama (1 penerima)
* 1st/2nd/3rd Prize untuk FUNNIEST WEDDING PHOTO (mengikut keputusan juri)
* 3 hadiah saguhati

Buat masa ni hadiah adalah RAHSIA (buleh ker =D), but akan diputuskan dan diumumkan kemudian.. =D

4 comments:

  1. errr.. aku org 1st ker? hahahaha.. best blog ko, banyak ilmu psl bf tau..

    ReplyDelete
  2. reza, thanks join hehe.. meh ajak kawan2 lain masuk eh.. letak kat sini link ke entry contest blog korang eh

    ReplyDelete
  3. hye.. ni link aku ek.. http://rezadoubtfire.blogspot.com/2010/04/my-most-favourite-wedding-photo-contest.html

    ReplyDelete
  4. liza aku join contest ko nie..apekah maksud backlink entry

    http://uadoreme.blogspot.com/2010/05/my-most-favourite-wedding-photo-contest.html#links

    ReplyDelete